Επιχειρησιακή Εκπαίδευση Μη Επανδρωμένων Αεροχημάτων

Επιχειρησιακή Εκπαίδευση Μη Επανδρωμένων Αεροχημάτων

front_460_345

Μακρια από αδιάκριτα βλέμματα έγινε στην Στερεά Ελλάδα η επιχειρησιακή εκπαίδευσης του 472 Τάγματος Επιτήρησης-Πληροφορικής

Από 20 έως 24 Ιουλίου 2015, στο πλαίσιο της επιχειρησιακής εκπαίδευσης της ΑΣΔΕΝ, πραγματοποιήθηκε πλήρης ανάπτυξη του Λόχου Μη Επανδρωμένων Αεροχημάτων (Λ/ΜΕΑ) του 472 Τάγματος Επιτήρησης – Πληροφορικής (472 ΤΕΠΠ).

Η ανάπτυξη του Λ/ΜΕΑ έλαβε χώρα στην ευρύτερη περιοχή της Στερεάς Ελλάδας και περιέλαβε την ενεργοποίηση:
– Εκτοξευτή ΜΕΑ.
– Σταθμού Ελέγχου Εδάφους.
– Σταθμού Επικοινωνιών.


– Συγκροτήματος Μεταφοράς Περισυλλογής ΜΕΑ.
– Συγκροτήματος Τεχνικής Υποστήριξης.

Τα ΜΕΑ που διαθέτει ο Στρατός Ξηράς, την επιχειρησιακή αξιοποίηση των οποίων έχει αναλάβει το Όπλο των Διαβιβάσεων, έχουν δυνατότητα πτήσης άνω των 200 χιλιομέτρων, φέρουν κάμερες ημέρας και νύχτας και δύνανται να αναλάβουν αποστολές:
– Μεταφοράς της εικόνας του πεδίου της μάχης στα Κέντρα Επιχειρήσεων, σε πραγματικό χρόνο.
– Επιτήρησης και αναγνώρισης.
– Συλλογής και μετάδοσης πληροφοριών.
– Υποστήριξης Πυρών Πυροβολικού.
– Εκτίμησης καταστροφών.
– Υποστήριξης επιχειρήσεων έρευνας και διάσωσης.

8

Διακρίνεται ο τηλεπικοινωνιακός ιστός του σταθμού ελέγχου-εδάφους

10

H φόρτωση του οχήματος στην ράμπα εκτόξευσης γίνεται με ειδικό γερανό

9

Λίγο πριν την εκτόξευση…

14

Ο μικρός χώρος που καταλαμβάνει το σύστημα εκτόξευσης κάνει το σύστημα ιδανικό για χρήση από νησιά. Ισως στα πλαίσια της αναδιοργάνωσης η ΑΣΔΕΝ δει πιο ζεστά το ζήτημα των UAV

12

To όχημα εκτοξευεται από έναν καταπέλτη δίνοντάς του αρχική ταχύτητα 120 km/h σε μόλις 2 δευτερόλεπτα

11

To προσωπικό των ΜΕΑ Sperwer εγγυάται τον επαγγελματισμό και την ποιότητα στην εκτέλεση των αποστολών του

Η χώρα μας διατηρεί 16 ιπτάμενα UAV Sperwer τα οποία μοιράζονται σε 5 σταθμούς ελέγχου-εδάφους και σε 8 ράμπες εκτόξευσης. Επίσης πλαισιώνονται από 4 οχήματα περισσυλογής, 1 εξομοιωτή πτήσης και 4 οχήματα υποστήριξης PMF. Μπορεί να αναπτυχθεί σε βάθος έως και 200 km έχοντας οπτική επαφή με τον σταθμό εδάφους που το ελέγχει. Ειναι ένα εξαιρετικά ευέλικτο σύστημα το οποίο έχοντας πολύ μικρό ίχνος ραντάρ και χαμηλή ταχύτητα περνάει απαρατήρητο από τον εχθρό σε βάθος αρκετών χιλιομέτρων.

4 thoughts on “Επιχειρησιακή Εκπαίδευση Μη Επανδρωμένων Αεροχημάτων

  1. Πληροφοριακα το sperwer αναπτυχθηκε και γνωρισε δραση σε αφγανισταν,μαλι,λιβανο, με της καναδικες,γαλλικες και ολλανδικες δυναμεις. Kυριε defencegreece νομιζο οτι η ΑΣΔΕΝ εχει απο τωρα τα σχεδον μισα απο τα 16 αεροχηματα στην ζωνη ευθυνης της….Ενα ταγμα.

    Μου αρέσει!

  2. 1 λοχος Kiowa επρεπε να ειναι σχεδον σε καθε μεγαλο νησι, αλλα τελος παντων… Η αποψη μου ειναι οτι σε τυχον ολοκληρωτικο ελληνοτουρκικο πολεμο , τετοια UAV δεν εχουν τυχη μετα την πληρη αποδεσμευση πυρων. Η ΑΣΔΕΝ πλην ειδικων περιπτωσεων οπου οι τουρκικες ακτες ειναι κοντα, ακομα και ανα λαβει ακριβη στοιχεια στοχοποιησης, δεν εχει οπλικα συστηματα για να πληξει με ακριβεια συγκεντρωση στρατευματων στις τουρκικες ακτες. Για αναγνωριση στα στενα ορια μιας νησου, αρκουν και πιο ελαφρα , φθηνα -αρα αναλωσιμα- και δυσκολα εντοπισιμα αεροχηματα.

    Μου αρέσει!

  3. Manolis, έπρεπε να είχαμε από έναν λόχο πεζικού σε ένα από τα τάγματα εθνοφυλακής σε κάθε νησί, ο οποίος θα είχε 2 mini uav (ιδανικά 4), και θα λειτουργούσε σε περίοδο πολέμου ως προκεχωρημένη αναγνώριση.

    ΤΑ mini uavs, από σύνθετα υλικά μη μεταλλικά δε θα φαίνονταν στα ραντάρ, αν χρειαστεί μπορεί να μειωθεί και ο ήχος τους, και θα ήταν εφοδιασμένα με ir camera, κανονική κάμερα + magnetic sensor.

    Τα δε πιο μεγάλα UAV, αν είχαμε θέληση, θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν εκτεταμένα σε ανθυποβρυχιακό πόλεμο.

    Εδώ όμως κράνη kevlar δεν μπορούμε να παρέχουμε και εμείς ονειρευόμαστε λαγούς με πετραχείλια.

    Μου αρέσει!

Πείτε μας την άποψή σας...

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s